• Slider Resimleri
  • Slider Resimleri
1 2 3 4

    ÜYELİK İŞLEMLERİ

  • 1. Nasıl Üye Olabilirim?

    +

    Sitemizin sol tarafında yer alan 'Üye Giriş Paneli' içinde bulunan Üye Ol linkinden üye olabilirsiniz.

  • 2. Sipariş vermek için üye olmak zorunda mıyım?

    +

    Sipariş verebilmeniz için üye olmanız gerekmektedir. Üyelik için herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Daha hızlı sipariş vermek, size özel kampanyalardan yararlandırmak, iptal ve iade işlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilmek için üye olmanız gerekmektedir.

  • 3. Şifremi Unuttum. Nasıl Öğrenebilirim?

    +

    www.newmacy.com.tr adresinden Üye Giriş Paneli altında bulunan ??Şifremi Unuttum?? bölümünden e-posta adresinizi yazıp gönder butonuna basarak şifrenizin sistemde kayıtlı bulunan e-posta adresine gönderilmesini talep edebilir ya da 0850 304 18 63 Müşteri Hizmetleri numaramızı hafta içi 09:00-17:00 saatleri arasında arayarak şifrenizi öğrenebilirsiniz. Şifreniz e-posta ile tarafınıza gönderilecektir.

  • 4. Adres ve telefon bilgilerimi güncellemek istiyorum.

    +

    www.newmacy.com.tr adresinden üye girişinizi yaptıktan sonra 'Üye Giriş Paneli' altında bulunan ??Üyelik Bilgilerim?? bölümünden güncelleyebilirsiniz.

  • SİPARİŞ İŞLEMLERİ

  • 1. Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    +

    Siparişleriniz kargo şirketine teslim edilip kargo firması tarafından kargonuz kesildikten sonra 'Kargo Takip Numaranız' sisteme girilecektir. Sisteme bu bilgi girildiğinde eş zamanlı olarak üye olduğunuz e-posta adresinize kargo takip numaranız gönderilecektir. Siparişinizin anlık durumunu 'Üye Giriş Paneli' nde yer alan 'Siparişlerim' kısmından görebilirsiniz. Sipariş Numaranızı girip görüntülediğinizde Sipariş Durumu kısmında açıklamaları görebilirsiniz.

    Sipariş Durum Listesi;
    1-Siparişiniz alındı: Siparişinizin başarıyla alındığını gösterir.
    2-Hazırlanıyor: Siparişiniz hazırlanma sürecindedir.
    3-Kargoya Teslim Edildi: Siparişiniz hazırlanıp kargo şirketine teslim edildiğini gösterir.
    4-Takip numaranız: Kargo sitesinden kargonuzu takip edeceğiniz numaradır.
    5-Teslim Edildi:Kargonun tarafınıza teslim edildiğini gösterir.

  • 2. Siparişim kaç günde gelir?

    +

    Siparşiniz sisteme düştüğü andan itibaren siparişinizin hazırlanma ve kargo şirketine teslim edilme süreci başlar. Siparişin hazırlanma süreci, sipariş yoğunluğuna bağladır. Çok fazla yoğunluk yoksa aynı gün bile kargo verilmiş olabilir. Yoğunluk durumunda ise siparişin hazırlanma süresi genellikle 3 iş gününü geçmez. Hazırlanan sipariş daha sonra alıcının sipariş verme sırasında seçmiş olduğu kargo firmasına teslim edilir. Kargonun teslimat süresi, kargo için verdiğiniz adresin iline ve ilçenin merkezi ilçe olup olmamasına göre değişir. Bundan sonraki süreç daha çok kargo firmasının kapsamında olduğu için net gün vermemiz yanlış olacaktır. Kargo firmalarının genelde 2-3 iş günü içinde teslimat yaptıklarını gözlemlemekteyiz. ***Hafta sonu kargo gönderimi yapılmamaktadır.

  • 3. Siparişimi iptal ettirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

    +

    www.newmacy.com.tr adresinden verdiğiniz siparişi iptal etmeniz için 0850 304 18 63 nolu Müşteri Hizmetlerimizi aramanız veya iletşim sayfasından iptal sebebini belirten ve Sipariş Numaranızı içeren mesajınız ile bize ulaşmanız gerekmektedir. Arama esnasında Sipariş Numaranızın elinizde olması kolaylık ve zaman kazandıracaktır.

  • KARGO

  • 1. Hangi kargo firması ile çalışmaktasınız?

    +

    Şuan için MNG ve Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız.

  • 2. Kargomu nasıl takip edebilirim?

    +

    Siparişiniz kargo verildikten sonra kargo takip numaranız sisteme girelecek ve entegre şekilde eposta adresinize kargo bilgileri gönderilecektir. Kargo takip numaranız ile ilgili kargo firmasının web sitesinden kargonuzu takip edebiliriniz.

  • 3. Kargomu şubeden alabilir miyim?

    +

    Evet alabilirsiniz. Evde bulunmama ihtimalinize karşı adres olarak ilgili kargo firmasının şube adını adres satırına yazabilirsiniz. Örneğin Mng Kargo İstanbul Pendik Şubesi gibi.

  • 4. Kargo adresime gelmiş ama ben yoktum. Ne yapmam gerekir?

    +

    Kargo firmasına ait kurye adrese gelip sizi bulamadığında kargonuzu tekrar şubeye götürür. Bu durumda kargonuzu şubeden almanız gerekecektir. Şubedeki kargo, kargo etiketi üzerinde Ad-Soyadı yazan kişiye teslim edilir. Başka bir yakınınıza teslim edilmez.

  • 5. Kargo kapıya geldiğinde açıp kontrol ederek alabilir miyim?

    +

    Yasal mevzuatlar gereği gönderici firmanın teslim ettiği kargo, kargo firmasına zimmetlenmiştir. Kargoyu korumak ve açılmadan teslim etmek zorundadır. Dolayısıyla siz imza atıp kargoyu almadan, kargonun açılması veya açtırılması mümkün değildir.

  • 6. Cep telefonuma SMS geldi veya kargo kuryesi tarafından kapıya not bırakılmış. Şubeyle temasa geçmem isteniyor. Kargomu kendim mi almam gerekecek? Kargom adresime teslim edilmeyecek mi?

    +

    Bu durumda maalesef kargonuzu şubeden almanız gerekecektir.

  • 7. Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?

    +

    Maalesef yurtdışına gönderim yapılmamaktadır.

  • 8. Kargo ücreti ne kadar?

    +

    Kargo ve kapıda ödeme hizmet bedelini içeren tutar bugün (20.12.2017) itibariyle Türkiye'nin her yerine 9,90 TL dir. Bu tutar kargo firmasının yapacağı zamma bağlı olarak yıl içinde değişebilir.

  • HATA VE ÜRÜN İADE İŞLEMLERİ

  • 1. Aldığım ürünü beğenmedim, değiştirmek istiyorum. Nasıl değiştirebilirim? Satın aldığım ürünü başka bir ürün ile değiştirebilir miyim?

    +

    Farklı bir ürünle değişim işlemi yapılmaktadır. Ancak ürünün kullanılmamış ve orjinalliğinin bozulmamış olması gerekir. Örneğin aldığınız ürün elinize geçtiğinde (fondöten, pudra, allık, ruj vs) renginin veya kullanım şeklinin size uygun olmadığını anlamış olabilirsiniz. Bu durumda değişim yapabiliriz.

  • 2. Ürün iadeleri hangi koşullarda kabul edilir? Ürün iade şartları nelerdir?

    +

    Sayfanın altında yer alan 'İade Koşulları' linkine tıklayarak detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

  • 3. Kargo içindeki ürün/ürünler hasarlı geldi. Kargo poşeti veya kolide dışarıdan problem görünmüyor. Kargoyu açınca ürünlerin hasarlı olduğunu gördüm. Ne yapmalyım?

    +

    Öncelikle kargo tarafından teslim edilmek istenen kargonuz veya koliniz yırtık, ezilmiş, açılmış, hasar görmüş ya da ıslak ise teslim almayınız. Kargo görevlisine tutanak tutturunuz. 0850 304 18 63 Newmacy Cosmetics Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak ya da iletişim sayfamızdan yazılı olarak bildirebilirsiniz. Bunun dışında ürünler çok iyi korunup sarılmasına karşın kargo taşınması sırasında üzerine ağır yük konulması veya taşıma sırasında düşmesi sonucu ürünler içeride hasar görmüş olabilir. Böyle bir durumda temsilcilerimiz size en kısa süre içerisinde yardımcı olacaktır ve hasarlı ürün/ürünler yerine yenisi/yenileri gönderilecektir.

  • 4. Eksik veya yanlış ürün geldi. Ne yapmam gerekiyor.?

    +

    Kimi zaman (özellikle kampanya dönemleri) yoğunluktan dolayı hızlı hareket etmeye çalışıyoruz. Böyle günlerde dalgınlık ile eksik ve yanlış ürün göndermiş olabiliriz. Bu bir ihtimaldir. Kimi zamanda kargo firmasında çapraz kargo olabiliyor. Dolayısıyla isim doğru olsa da gelen kargo başkasının kargosu olduğundan size yanlış ürünler gelmiş olabilir. Böyle bir durumda 0850 304 18 63 Newmacy Cosmetics Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak ya da iletişim sayfamızdan yazılı olarak bildirebilirsiniz. Temsilcilerimiz size en kısa süre içerisinde yardımcı olacaktır.

  • ÖDEME

  • 1. Ödememi nasıl yapabilirim?

    +

    Şuan için sadece kapıda ödeme olarak gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme sisteminde tutar kargo elemanı tarafından nakit olarak tahsil edilmektedir. Daha sonra bu tutar sözleşme yaptğımız kargo firması tarafından hesabımıza yatırılmaktadır.

  • 2. Kapıda ödeme var mı? Varsa ek ücret ödüyor muyuz?

    +

    Evet kapıda ödeme yöntemi ile çaşılmaktayız. Şuan için Mng ve Yurtiçi kargo ile kapıda ödemeli gönderim yapmaktayız. Kapıda ödeme sisteminde tutar kargo elemanı tarafından nakit olarak tahsil edilmektedir. Daha sonra bu tutar sözleşme yaptğımız kargo firması tarafından hesabımıza yatırılmaktadır.

  • 3. Kargo ücreti ne kadar?

    +

    Kargo ve kapıda ödeme hizmet bedeline içeren tutar bugün (20.12.2017) itibariyle Türkiye'nin her yerine 9,90 TL dir. Bu tutar kargo firmasının yapacağı zamma bağlı olarak yıl içinde değişebilir.