• Slider Resimleri
  • Slider Resimleri
1 2 3 4

Müşteri İlişkileri Politikamız


Müşteri istek ve şikâyetlerinin kolayca iletilebildiği, açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve sorunlara karşı müşteri odaklı bir şekilde çözüm üreten, bunu yaparken yasal şartlara ve şirket politikasına uygun şekilde değerlendiren, gelişime açık alanları tespit ederek verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirilen bir yönetim anlayışını benimsemiştir.


1. Öneri ve Şikayetlerin İletilmesi


Bize E-Posta Yoluyla Ulaşın

newmacy.com.tr ile ilgili konular için info@newmacy.com.tr adresine e-posta göndererek bize ulaşabilirsiniz. Newmacy.com.tr müşteri temsilcilerimiz 48 saat içinde e-postanızı yanıtlayacaktır.


Bizi Arayın

5 gün, saat 09:00-17:00 arasında 0850 304 18 63 numaralı telefonumuzu arayarak müşteri hizmetleri danışmanımız ile görüşebilirsiniz. Görüşme sırasında size daha hızlı yardımcı olabilmemiz için sipariş numaranızı yanınızda bulundurmanızı rica ediyoruz.

 

Bize Sorun

İletişim formumuzu doldurarak bize her zaman ulaşabilirsiniz. Formu görüntülemek için lütfen tıklayınız.

 

Sıkça Sorulan Sorular

Bize ulaşmadan önce sorunuz hakkında biraz araştırma yapmak isterseniz Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Sayfayı görüntülemek için lütfen tıklayınız.

 

Üyelik Sözleşmesi

Newmacy.com.tr Üyelik Sözleşmesi?ni incelemek için lütfen tıklayınız.


2. Kayıt Altına Alma

İletilen tüm başvurular kayıt altına alınmaktadır. Bu kayıtlar detaylı incelenerek şikayet, talep ve öneri yönetim süreci sürekli iyileştirilir.

3. Çözümleme ve Yanıtlama

Newmacy Cosmetics gelen tüm sözlü-yazılı şikâyet, talep ve öneriler Müşteri Memnuniyeti Biriminde toplanır. Önem ve aciliyet derecesine göre sınıflandırılır, veri tabanına kaydedilerek ilgili departmana yönlendirilir. Gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra sorunun kaynağı ve varsa öngörülen iyileştirme aksiyonları elde edilir. Alınan geribildirim doğrultusunda, müşterilerimiz şikâyet, talep ve önerilerin işleme alındığına ve iyileştirme çalışmalarının başlayacağına dair bilgilendirilir. Amacımız müşterilerimizin beklentilerini hızlı, tutarlı ve güven vererek karşılamaktır. Bunun için her başvuru özenli ve dikkatli bir şekilde ilgili birimler tarafından incelenir ve bu inceleme sonucunda çözüm sunulur. Başvuruların tümü en geç 3 iş günü içerisinde cevaplandırılır. Gerekli hallerde şikayet, talep ve öneri değerlendirme sürecinde de müşterilerimize bilgilendirme yapılır. Tüm başvurular dijital ortamda arşivlenmektedir.